|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Kazik
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko, Prusy
|
Wysłany:
Śro 19:33, 04 Kwi 2012 |
|
Witam, chciałbym w tym poście przybliżyć tuning gearboxa v2 i reszty do stabilnych 450 fps. Replika to BI5581M która fabrycznie ma 360 fps. Pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem czy ZNALowy szkielet jest powzmacniany.
Szkielet od strony głowicy cylindra powinien mieć dodatkowe metalowe blaszki wtopione w ten stop, ponieważ w tę okolice uderza rozpędzony tłok i przydałoby się takie wzmocnienie.
U mnie na szczęście gearbox jest wzmocniony. Następną ważną rzeczą jest znaleźć tłok z metalowymi ząbkami (przynajmniej kilka pierwszych) gdyż na nie przekłada się cała siła podczas naciągania.
Do tłoka dopasować mocną głowicę z gumową obrączką idealnie przylegającą do cylindra aby jak najmniej uciekało powietrza. Jeśli chcemy to można zamontować Bore Up które zwiększa osiągi. Bore Up firmy P&J można kupic za 92zł na TaiwanGun(jeśli nie mamy tego systemu to zmieniamy głowicę cylindra na lepszą w przypadku mocniejszej sprężyny takiej jak M130) .
U mnie podobny zestaw się sprawuje. Do takiego tuningu zastosowałem sprężynę M130 Guarder. Jednak zanim ją zamontowałem, zadbałem o wymianę zębatek na mocniejsze SHSze stali. Warto też pomyśleć o metalowej prowadnicy z łożyskowaniem. W mojej emce była taka już w stocku. Następnie wymieniłem dyszę na metalową SHS aby było lepsze doszczelnienie(musimy zwracać uwagę przy doborze dyszki gdyż odrobinę za dłuższa czy krótsza może spowodować puste strzały w przypadku za długiej lub blokowanie się kulek w przypadku krótszej). Osiągnąłem cel zwiększenia mocy.
Do poprawnego działania zmieniłem na okablowanie z mosfetem i kostkę stykową ELEMENTA (jest w zestawie z okablowaniem) aby silnik nie dostawał kopa na stockowych kablach. Ewentualnie jeśli zależy nam na rofie to zmieniamy silnik na silnik z większymi obrotami i lepszą baterię(puki co używam stockowego silnika gdyż nie ma przejawów jakoby silnik by sobie nie radził).Aby ułatwić pracę zębatek i silnika smarujemy w miejscach ruchomych smarem i podkładkujemy aby zębatki idealnie współpracowały.
W mojej emce u podstawy chwytu pistoletowego zastosowano szpary aby była dobra wentylacja powietrza z silnikiem i mogło go trochę schłodzić jeśli daje na mocnej batce. Musimy pamiętać, że jeśli montujemy kable o cienkiej grubości to one będą się nam szybko grzały.
Dobrze, czas zabrać się za hop up. Podstawowa zasada: w lato metalowe komory, w zimę z tworzywa, ponieważ metalowe komory w zimę marzną a wraz z nimi gumka hop up i potem słabo podkręca (nawet silikonowe mogą słabiej podręcać). Polecam gumkę przeźroczystą Guarder i Systeme Energy. Gumki są starannie wykonane i o wiele zwiększają zasięg.
Zanim zmienimy gumkę należy pomyśleć o lufie precyzyjnej z dedykowaną długością do repliki jakiej używamy. Należy pamiętać, że o nią trzeba bardzo dbać i używać droższych kulek aby w pełni pokazała na co ją stać Przy zmianie gumki należy pamiętać aby zastosować teflon fix by szczelność była jeszcze większa. To chyba tyle.. Napisze kosztorys części, które siedzą w mojej emce
Stalowe zębatki SHS 72 zł
Gumka Systema Energy 32zł
Sprężyna M130 Guarder 35 zł
Tłok G&P ze 5cioma metalowymi ząbkami 30zł
Dysza SHS metalowa 10zł
Zestaw Bore UP Guarder 200zł
Okablowanie Mosfet 70zł ELEMENT
Bateria 9.6 1500 Firefox 95zł
Plus podkładki, smary i środki doszczelniające 30zł
Póki co to zbieram na Preclufe ;0 Czekam na Wasze opisy replik i przeżycia związane z tuningiem
Pozdrawiam Kazik |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|