|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
slawek8621
Administrator
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 339 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: G.R.O.T. Giżycko
|
Wysłany:
Sob 19:54, 05 Maj 2012 |
|
Gyver podrzucił ciekawy link.. od zajechanych z forum.
Profesjonalna atrapa bomby w wersji 4 z przeznaczeniem na imprezy militarne (ASG / Paintballu // Pro ASG / Paintball FAKE BOMB), scenariuszowe i eventowe. Wykorzystana w atrapie gra Mastermid pozwala na współpracę kilku osób. W scenariuszach militarnych możliwość zastosowania, oprócz syreny, małego ładunku dymnego. System jest dostarczany w formie płytki drukowanej - można go samodzielnie umocować np. w walizce lub na atrapie imitującej ładunek wybuchowy.
Funkcje i cechy atrapy:
- możliwość ustawienia czasu odliczania od 99 godzin do 1 minuty
- całość umieszczona na jednej płytce drukowanej, opis klawiatury nadrukowany na płytce
- 4 kolorowe kable (łatwo wymienialne - wystarczy wykręcić z gniazda) służące do rozbrajania atrapy, mające 8 wbudowanych i losowanych na żywo funkcji: rozbrojenie atrapy, detonacja atrapy, dwukrotne przyspieszenie odliczania, wyzerowanie najstarszej cyfry czasu, wyłączenie możliwości wpisywania kodu z klawiatury, podpowiedź 2 pierwszych cyfr kodu rozbrojenia, włączenie funkcji "rozpędzania" się czasu odliczania (co sekundę zegar przyspiesza, aż do 250-o krotnego przyspieszenia odliczania) oraz kilkusekundowe zastopowanie odliczania (wyglądające na udane rozbrojenie atrapy), a następnie dokończenie odliczania z 2x szybszą podstawą czasu
- 11-o przyciskowa klawiatura służąca do wpisywania czasu detonacji i kodu rozbrojenia
- zasilanie dowolną baterią od repliki ASG (od 8,4V w górę). Ze wzgledu na zastosowana syrene preferowany akumulator żelowy 12V
- pobór prądu przez atrapę podczas odliczania na poziomie 120mA (np. bateria 1200mAh jest w stanie zasilić atrapę przez czas ok. 10 godzin)
- detonacja sygnalizowana 16-o sekundowym włączeniem syreny alarmowej o sile 118dB (możliwość odłączenia syreny)
- wbudowany czujnik uderzeniowy, który "detonuje" atrapę np. podczas przenoszenia bądź uderzenia. Czujnik posiada 4 wbudowane progi czułości czujnika uderzeniowego, a także możliwość wyłączenia czujnika poprzez wbudowane menu
- system Mastermind, podpowiadający za pomocą 4 dwukolorowych diod LED o trafności wpisanych przez rozbrajającego sapera cyfr kodu rozbrojenia
Wszystkie wyżej wymienione funkcje pracują w atrapie równolegle (można rozbrajać wpisując kod, a także tnąc kable). W zestawie z atrapą znajdują się 4 komplety zapasowych kabelków do cięcia, syrena alarmowa 118dB podłączona przewodami oraz profesjonalna instrukcja obsługi z objaśnieniem wszystkich funkcji.
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.youtube.com/watch?v=NjpfUdsaprY&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=m6lxqWQHud0&NR=1&feature=fvwp |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slawek8621 dnia Sob 20:00, 05 Maj 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
Dawid
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 49 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: G.R.O.T. Giżycko
|
Wysłany:
Sob 20:50, 05 Maj 2012 |
|
Całkiem ciekawa zabawka. Można wtedy zorganizować mapy na zasadzie kanter strajka.
Wygrasz jak rozbroisz bombe - antyterro
Wygrasz jeśli bomba wybuchnie - terro
W takim systemie możnaby grać zespołowo na punkty Większa dynamika rozgrywek... |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Sob 20:52, 05 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
szakal39
Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grajewo _ Zamość
|
Wysłany:
Czw 7:34, 14 Mar 2013 |
|
Pomysł jest super ja bym tylko do tego dżwięku pi pi pi dodał jeszcze jakieś nagranie wybuchu i troche dymu byłoby jeszcze bardziej realistycznie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
|
|
|
|